[AV. Centre de Badalona]
07/02/2010
II Setmana de Sensibilització sobre el Comerç Just i les finances ètiques
El grup local de CONOSUD de Badalona, conjuntament amb les organitzacions locals de SETEM i Intermón-Oxfam, integrants de la taula del Comerç Just del Consell de Cooperació i Solidaritat d'aquesta ciutat, en el marc del Projecte consorciat entre les tres entitats, organitzen entre el 8 i el 12 de febrer propers la II Setmana de Sensibilització sobre el Comerç Just i les finances ètiques. Us adjuntem el programa d'activitats d'aquesta Setmana.
La setmana comptarà amb diverses actes-xerrada realitzats en diversos Instituts d'ensenyament secundari i entitats socials de Badalona, així com amb la celebració el dijous 11 de febrer d'una Jornada internacional: CRISI I COMERÇ JUST AL MÓN, amb participació de representants de les tres organitzacions impulsores del projecte (CONOSUD, Setem i Intermón-Oxfam) i d'organitzacions del comerç just i l'economia solidària d' Itàlia, Mèxic, Brasil i Filipines.
Les activitats d'aquesta setmana es prolongaràn amb un acte en la seu de l'Associació de Veïns del Centre de Badalona, el dia 25 de febrer, sobre el procés de construcció social de la Banca i les finances ètiques i solidàries (projecte FIARE) en l'estat espanyol.